Четвер, 2024-03-28, 9:07 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Варварівський ліцей Вовчанської міської ради Чугуївського району Харківської області"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт директора за 2020-2021 навчальний рік

http://varvarovka.at.ua/zvit_na_sajt.docx

 

Звіт за 2019/2020 навчальний рік

http://varvarovka.at.ua/zvit_direktora_2020r.docx

 

 

 

Звіт директора школи перед громадськістю про діяльність навчального закладу в 2016/2017 н.р., оцінка діяльності

У 2016/2017 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, упровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків, подальше впровадження профільного навчання.

Керівництво, підвищення якості та ефективності внутрішньошкільного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективним, річним, робочим навчальним, місячним та тижневим планами.

Принцип доцільності й оперативності прийняття управлінських рішень адміністрації базувався на аналітичних даних, отриманих в ході внутрішкільного контролю.

Адміністрацією постійно проводились консультації та спільний розгляд питань з такими структурними підрозділами закладу, як Рада школи, батьківський комітет, профспілковий комітет.

1. Персональний внесок керівника ЗНЗ у підвищення рівня організації навчально - виховного процесу:

1.1.1. Охоплення навчанням дітей шкільного віку.

Навчально – виховний процес у школі було організовано відповідно до робочого навчального плану на 2016 /2017 н.р. та річного плану роботи школи.

Для задоволення освітніх потреб учнів педколектив , який складається із 16 учителів, намагався створити належні умови. У школі 10 однокомплектних класів та 1 індивідуальний клас, у яких навчаєтьсяся 87 учнів. Середня наповнюваність класів – 9 учнів.

Школа І ступеня – 4 класів, школа ІІ ступеня - 5 класів, школа ІІІ ступеня – 2 класи( 10 клас – індивідуальна форма навчання).

Реалізація інваріантної й варіативної частини здійснювалась за державними програмами.

Учні 10-11 класів навчаються в МНВК за профілями: водії, оператори комп’ютерного набору.

Робота навчального закладу щодо охоплення дітей і підлітків навчанням має певну систему:

наказом по школі призначено відповідального за Списки дітей і підлітків вчителя Кірнос К.В.;

своєчасно складаються, затверджуються списки учнів, вносяться доповнення та корективи у зв’язку із прибуттям і вибуттям учнів;

зарахування учнів до школи здійснюється відповідно до Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку;

ведеться алфавітна книга відповідно до вимог ведення даного документа;

у наявності книга руху учнів;

видаються накази про вибуття та зарахування учнів;

прийом заяв від батьків про прийняття дітей до школи;

довідки про подальше навчання учнів у разі вибуття, закінчення школи учнями.

В школі організована робота щодо відстеження відвідування учнями навчального

черговим вчителем ведеться журнал щоденного обліку відвідування занять, визначається кількість пропущених уроків у класних журналах (на сторінках обліку відвідування та по предметах), здійснюється щомісячний звіт класних керівників про відвідування, аналізуються причини пропусків. З учнями, що пропустили заняття без поважних причин, проводяться індивідуальні бесіди, запрошуються для співбесід батьки. Учнів, які стоять на обліку у дитячій кімнаті міліції немає.

З метою виявлення та забезпечення навчальних потреб та інтересів у школі створена система заходів: класними керівниками проводиться анкетування щодо виявлення інтересів та схильностей учнів, анкетування з питань профорієнтації та профілізації, працюють предметні гуртки, проводяться факультативні та індивідуальні заняття, шкільні олімпіади з базових дисциплін, інтелектуальні ігри, конкурси, вікторини. Для вчителів зібрані і систематизовані дидактичні матеріали з даного питання. Робота педагогічного колективу по забезпеченню навчальних потреб та інтересів учнів обговорюється на нарадах при директору .

1.2. Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти

Протягом навчального року з учнями 9-х класів проводилася профорієнтаційна робота. В школі оформлено інформаційний майданчик «Барометр професій», на якому розміщується інформація щодо умов навчання випускників 9-х класів у навчальних закладах для подальшого здобуття загальної середньої освіти, організовуються екскурсія у Дні відкритих дверей до ПТНЗ, технікумів тощо, проводяться зустрічі з викладачами цих навчальних закладів.

Моніторинг подальшого навчання випускників 9-х класів за останні три роки представлено в таблиці

Навчальний рік

Кількість випускників

Продовжили навчання у 10 класі денних шкіл

Навчаються у вечірніх школах

ПТУ із загальною середньою освітою

ВНЗ І-ІІ рівня (технікуми)

Інші заклади

2013/2014

5

4

1

2014/2015

17

11

2

4

2015/2016

7

4

1

3

1.3. Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес

Робочий навчальний план закладу включає інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, в якій передбачено додаткові години на навчальні предмети та курси за вибором, факультативи, індивідуальні та групові заняття. На класних батьківських зборах батьками здійснено вибір і це рішення закріплено в протоколах батьківських зборів.

Протягом 2016/2017 н. р. в закладі застосовуються такі інноваційні технології навчання:

1. Впровадження комп’ютерних технологій.

2. Проектні роботи.

3. Створення опорно-інформаційних схем.

4.Використання різноманітних елементів інтерактивного навчання .

5. Комп’ютерна презентація.

6. Використання опорних схем, опорних конспектів, інструкційних карток, алгоритмів.

7. Дослідницький проект.

Належне місце в роботі вчителя займає використання комп’ютерної оргтехніки.

Використовують ІКТ для здійснення навчально-виховного процесу 90% педагогічних працівників школи. 14 учителів- предметників мають сертифікати щодо підвищення рівня ІКТ (Microsoft, Intel).

1.4.Організація форм позаурочної навчально-виховної роботи

Реалізація напрямів виховної роботи здійснювалася через систему традиційних загальношкільних, класних та позакласних заходів. З метою системного підходу та вдосконалення виховного процесу у школі розроблена та уже декілька років запроваджується єдина форма планів виховної роботи класних керівників.

З метою організації змістовного дозвілля учнів, їх творчого, інтелектуального, фізичного та духовного розвитку організовано роботу щодо залучення учнів до занять в шкільних гуртках, які дають змогу виявити творчі здібності учнів. Гуртківці часто беруть активну участь в організації та проведенні виховних заходів.

Загальношкільні, позашкільні та класні виховні заходи проводились у відповідності до річного плану роботи школи, планів виховної роботи класних керівників. Необхідно відзначити змістовне проведення традиційних виховних заходів початку і закінчення навчального року, цикл бесід, свят, зустрічей, виставок, конкурсів.

На виховання національно-патріотичних почуттів спрямовані і загальношкільні заходи: День мови, День Захисника Вітчизни, Шевченківський тиждень. У школі працює шкільна Республіка «Лідер», яка у своїй роботі надає перевагу активним формам роботи, сприяє формуванню національної свідомості, ініціативності, творчого підходу до справи: громадській, волонтерській (догляд за пам’ятниками воїнів-визволителів),акціям (написання листа у рамках Всеукраїнської акції «Лист пораненому»). Проводяться заходи громадсько-патріотичного спрямування, насичені патріотичними емоціями та переживаннями, прикладами мужності й звитяги захисників України як з історичного минулого, так і нинішніх воїнів-героїв, які боронять нашу державу. Відзначаються національні свята і пам’ятні дати, зокрема: День захисника України ( проведено загальношкільні змагання серед хлопців «Козацькі забави»), День Збройних Сил України (змагання серед учнів 8-11 класів), День Соборності України (загальношкільна лінійка), День вшанування учасників битви під Крутами, Вшанування подвигу учасників Революції гідності ( 20 лютого, випуск газети). Оформлено куточок пам’яті загиблих воїнів АТО.

Класні керівники, класоводи використовують різноманітні форми виховної діяльності щодо формування правової культури, поваги до законів та символів України: конференції, семінари, круглі столи, години спілкування, конкурси, фотовиставки.

1.5. Забезпечення професійно-технічного моніторингу та прогнозування потреб ринку праці

Ведеться послідовна спрямована робота на створення умов для розвитку навчально –

пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів, підготовка до сві- свідомого професійного самовизначення. Враховуючи потреби учнів, побажання батькі (зясовується шляхом анкетування і приймається на батьківських зборах), у старшій школі навчання організовується за технологічним профілем .

З кожним роком в країні посилюється вплив батьківської громадськості на діяльність загальноосвітніх навчальних закладів. Батьки стають активними учасниками навчально-виховного процесу. Вони допомагають педагогам та учням у реалізації соціально значущих проектів та програм. Нині особливого значення набуває підтримка широкого кола громадськості при вирішенні таких питань:

- оптимальне формування мережі навчальних закладів;

- зміцнення матеріально-технічної бази;

- забезпечення соціального захисту учасників навчально-виховного процесу;

- формування здорового способу життя;

- реалізація освітніх програм тощо.

Протягом року було проведено загальношкільні та класні батьківських збори. Робота з батьками спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів.

На батьківських зборах розглядалися питання:

- попередження дитячого травматизму;

- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я;

- вплив сім’ї на середовище дитини;

- організація навчального року: проведення ДПА, ЗНО;

- проведення ремонтних робіт у закладі протягом року та в літній період.

Співпраці з батьками в школі приділяється велика увага, учителі-предметники, класні керівники, адміністрація систематично спілкуються з батьками учнів, організують спільні заходи, свята.

2. Зміцнення та модернізація матеріально- технічної бази закладу

Будівля школи прийнята в експлуатацію 33 роки тому. Адміністрація школи разом із колективом працівників та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться через централізовану бухгалтерію відділу освіти Вовчанської районної державної адміністрації .

Система опалення та електромережа знаходяться в задовільному стані.

Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Класні кімнати та кабінети забезпечені меблями ( класними дошками, шафами, стільцями та столами в достатній кількості, згідно ростових вимог у школі ІІ та ІІІ ступеня – на 90%.)Кабінетна система відсутня.

У бібліотеці в достатній кількості спеціальні стелажі для книг.

Спортзал забезпечений спортивними снарядами, є акти про іспити на міцність кріплення. На спортмайданчику обладнано місце для стрибків, бігові доріжки, перекладина, рукоход, волейбольна , баскетбольна та футбольна площадки.

Роздягальні для учнів обладнано у класах.

В їдальні достатня кількість інвентарю та спеціальних меблів , приміщення естетично оформлене : фотошпалери , квіти.

Інвентар для прибирання зберігається в спеціально обладнаному приміщенні.

Додаткові учбові приміщення відсутні.

Учні достатньо забезпечені комп’ютерною технікою.

У 2016/2017 н.р.було замінено 27 дерев’яних вікон на енергозберігаючі , замінено сантехніку,зроблено косметичний ремонт у приміщеннях школи та класних кімнатах.

В школі приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль, класні кімнати школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, своєчасно обрізаються дерева і кущі. Дерева і бордюри побілені. Вчасно прибирається і періодично вивозиться сміття з території школи.

Для підтримки позитивного іміджу школи необхідно вирішити ще

декілька питань:

- капітального ремонту потребують системи опалення та електромережі;

- капітального ремонту потребує підлоги на харчоблоці шкільної їдальні та спортивного залу;

До нового 2017/2018 н.р. планується зробити:

- провести косметичний ремонт холу, навчальних кабінетів, харчоблоку.

- замінити дерев’яні вікна на енергозберігаючі ( 4 шт).

- замінити столи та стільці у шкільній їдальні;

- придбати електроплиту для харчоблоку.

3. Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу

та їх раціональне використання

Фінансове забезпечення закладу відбувається за рахунок державних коштів, спонсорської допомоги та коштів батьків.

Державні кошти використовуються згідно кошторису.

Додаткові джерела фінансування обліковуються відповідно до чинного законодавства.

Спонсорська допомога батьків та організацій направлена на ремонт приміщень, проведення позакласних заходів, покращення м матеріально-технічної бази школи. Харчування дітей учнів 5-11 класів.

Звіти по залученню позабюджетних коштів вчасно проводяться через бухгалтерію відділу освіти.

Двічі на рік про використання позабюджетних коштів адміністрація звітує перед громадськістю на загальношкільних батьківських зборах та конференції.

У 2016/2017 н.р. було придбано:

за рахунок бюджету

2016/2017н.р.

придбана мультимедійна дошка в комп’ютерний клас;

холодильник «Атлант»;

замінено дерев’яні вікна на енергозберігаючі ( 27 шт., за рахунок місцевого бюджету);

придбано шини та запчастини на шкільний автобус.

за рахунок батьківських коштів

2016/2017н.р.

- матеріали для поточних робіт (сантехнічних приладів,опалювальної системи, дверних замків);

- матеріали для косметичних ремонтних робіт ( фарба, цемент, розчинник, водоемульсійна фарба, шпалери, клей для шпалер, койма тощо);

- миючі та дезінфікуючі засоби;

- електролампочки;

- матеріал для підбілювання бордюрів та дерев;

- ялинкові прикраси;

- канцтовари;

- тонери;

- пластикові стенди;

- заправка картриджів принтера;

- харчування учнів 5-11 класів

Всього залучено батьківських коштів: 7935,50 грн.

на харчування учнів – 43043,8 грн.

За рахунок спонсорських коштів

2016/2017 н.р.

1. АФ «Хлібороб» придбано матеріали для проведення косметичного ремонту приміщень школи на суму 7581 грн.;

- ноутбук вартістю 5898,90 грн.

2. ПСП «Нива» придбано:

стільці «Аліса» 11 шт, на суму 2365,00 грн.;

сифон «Тюльпан» 5 шт, на суму 365,00 грн;

умивальник «Тюльпан» 5 шт., на суму 2200,00 грн

Всі матеріали були використані за призначенням.

4. Вжиті заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки

За штатним розписом у школі передбачено 18,78 ставки вчителів. У 2016/2017 навчальному році в закладі працює 16 педагогічних працівників.

- Вчителів вищої категорії - 5,

- Вчитель-методист – 1 (Радько Т.І.)

- Вчитеі І категорії – 7

- Вчителі ІІ категорії – 1

- Вчителі – спеціалісти -1

З 16 вчителів педагогічну освіту мають 15, що становить 94%. За фахом працюють 13 вчителів (81%). Є учителі, які не мають фахової освіти, але вони пройшли курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників з предметів, які викладають, та атестацію (Лісова Т.Я., Струк К.Г., Куценко Л.О.).

У школі було забезпечено викладання всіх предметів відповідно до робочого навчального плану.

Освітній рівень педагогічних працівників.

З 16 вчителів школи 14 чол. мають вищу освіту, що становить 87,5%. 1 учитель (6,25%) має базову вищу освіту (закінчив педагогічний коледж), 1 учитель (6.25%) не має педагогічної освіти.

Рівень організації і проведення атестації педагогічних працівників.

У школі на належному рівні здійснюється організація та проведення атестації педагогічних працівників: складено перспективний план проходження атестації терміном на 5 років, поточне планування терміном на навчальний рік, за потреби здійснюється корекція планів.

Щороку адміністрацією школи видаються накази «Про створення атестаційної комісії» (до 20 вересня), «Про атестацію у поточному навчальному році» (до 20 жовтня), своєчасно затверджуються графіки проходження атестації.

У 2016/2017 навчальному році планом атестації педагогічних працівників передбачені заходи:

- участь вчителів у шкільному конкурсі «Учитель року»;

- участь у декадах педмайстерності;

- вивчення системи роботи вчителів, які атестуються;

- проведення відкритих уроків та виховних заходів.

У школі складений і затверджений план засідань атестаційної комісії. На засіданнях вирішуються питання про розподіл обов’язків між членами комісії, розглядаються умови проходження атестації, заяви на проходження атестації, аналізуються відвідані уроки і виховні заходи, розробляються рекомендації щодо складання індивідуального плану, заслуховуються презентації досвіду. Своєчасно оформляються протоколи та атестаційні листи вчителів.

Плани проходження атестації виконуються повністю. Результати атестації обговорюються на засіданнях атестаційної комісії, на педагогічній раді. За підсумками атестації складені довідки, накази про систему роботи вчителів, підсумкові накази. Ведеться картотека обліку атестації, у наявності атестаційні листи педпрацівників, звіти про виконання індивідуальних планів.

Вчителі школи обізнані з нормативно-правовою документацією з питань атестації (Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», наказом Міністерства освіти і науки №396 від 04.07.05 р. «Про визначення порядку присвоєння педагогічних звань педагогічним працівникам», наказами відділу освіти Вовчанської районної державної адміністрації).

Терміни проведення атестації дотримуються. Атестаційна документація ведеться згідно з нормами.

5. Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників

5.1. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів і педагогічних працівників

Одним із важливих аспектів формування здорової дитини є організація харчування. В школі організовано роботу щодо забезпечення учнів 1-4 класів гарячим харчуванням. Наказами по школі призначені відповідальні за організацію харчування , затверджені списки учнів 1-4 класів для організації безкоштовного харчування,складені списки учнів соціально незахищених категорій, яким надається безкоштовне харчування У приміщенні обідньої зали оформлено інформаційний куточок, проводиться санітарно-просвітницька робота, при організації харчування учнів адміністрація школи керується вимогами санітарного законодавства, контролює чіткість дотримання режиму харчування. Організацію харчування учнів школи виконує комбінат дитячого харчування ФОП «Борздова О.І.». Питання організації гарячого харчування учнів та моніторинг його забезпечення знаходяться під постійним контролем директора школи.

Безкоштовне харчування отримували:

- учні 1-4 класів – 26 осіб (100%).

- учні 5-11 класів (діти пільгових категорій) – 2 чол.

Охоплення харчуванням учнів школи у 2016/2017 н.р. складає 90 %

Заст. директора разом з директором школи та відповідальними за харчування учнів контролювали питання організації харчування протягом року, а саме:

-додержання вимог санітарно – гігієнічних і санітарно – протиепідемічних правил і норм;

-якість готових страв;

-вартість харчування;

-харчування учнів пільгового контингенту.

Питання гарячого харчування під постійним контролем адміністрації школи.

Адміністрація школи контролює питання здоров’я дітей.

Поглиблені медичні огляди проведено своєчасно (згідно з графіком). Поглиблений мед. огляд пройшли близько100% учнів.

У порівнянні з минулим медоглядом (березень, 2016р.) зменшилася кількість учнів спеціальної медичної групи.

Всього оглянуто 87 учнів. Практично здорові 69 учнів (81%), на диспансерному обліку перебувають 16 учнів. Розподіл по групам для занять фізкультурою: 79 – основна група, 6- підготовча. Найбільше виявлено патологій органів зору (10). Системи кровообігу – 4. Стоматологічна патологія – 24.

Вчителі дотримуються гігієнічних вимог до уроку, класні керівники проводять бесіди на санітарно-гігієнічну тематику. Проводиться роботу з батьками, спрямована на пропагування здорового способу життя.

Педагогічні працівники школи та обслуговуючий персонал щорічно у визначені терміни проходять медичний огляд у районній лікарні. Особисті медичні книжки наявні у всіх працівників школи, відповідають вимогам райСЕС. Працівниками харчоблоку ведеться журнал здоров’я.

5.2. Надання соціальної підтримки та допомоги дітям сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей

На початку навчального року створено банк даних дітей, які потребують соціального захисту, складено соціальні паспорти класів та окремих учнів, вивчено стан охоплення учнів у гуртках, секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них

Відповідно до соціального паспорту на кінець року в школі навчалися:

діти, позбавлені батьківського піклування –2

діти з багатодітних родин – 8

діти з малозабезпечених родин – 1

діти батьків, учасників АТО – 2

У школі систематизована робота з соціального захисту неповнолітніх. Протягом навчального року вчителями двічі було проведено обстеження житлово–побутових та матеріальних умов життя дітей-сиріт і дітей, що залишилися без батьківського піклування у вересні та травні; складено акти обстеження.

Усі діти, позбавлені батьківського піклування, були забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням .

Протягом навчального року постійно проводилися зустрічі класних керівників з опікунами, їх відвідували вдома з метою контролю виконання ними обов’язків, проводилися індивідуальні консультації. Усі опікуни були ознайомлені із своїми обов’язками згідно із «Правилами опіки і піклування», затверджених 26.05.1999р. №34/166/88, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 17.06.1999р.

У грудні 2016 року діти пільгових категорій отримали новорічні подарунки.

Влітку для дітей пільгових категорій було організовано оздоровлення в літніх пришкільних та позаміських оздоровчих таборах.

З метою забезпечення профілактики негативних проявів поведінки неповнолітніх, упередження проявів правопорушень та злочинності в учнівському середовищі, діє Рада профілактики правопорушень, яка засідає згідно плану роботи щомісяця, а також в разі необхідності.

Ефективність даної роботи підтверджує факт відсутності дітей, що перебувають на обліку в кримінальній міліції.

5.3. Ступінь забезпечення реалізації програм з оздоровлення та відпочинку.

Школа забезпечена нормативними документами з питань організації відпочинку та оздоровлення дітей. У навчальному закладі на 2016/2017 навчальний рік організована робота з даного напрямку:

у плані роботи школи сплановано проведення оздоровчих заходів;

оздоровча робота визначена у виховних планах класних керівників (розділ «Охорона життя і здоров’я дітей»);

інформація про оздоровлення систематизована, матеріали зібрані у папку.

Щороку видається наказ про організацію літнього відпочинку дітей згідно з яким під час літніх канікул при школі функціонує пришкільний заклад відпочинку з денним перебуванням «Сонечко». За підсумками оздоровчої кампанії складаються звіти, про функціонування табору видано накази, питання розглядалося на виробничій нараді.

районному таборі «Барвінок» за рахунок коштів профспілки та фонду соціального страхування оздоровлюються діти вчителів та обслуговуючого персоналу школи. Фінансування оздоровлення (харчування, організація дозвілля) дітей здійснюється за рахунок спонсорської допомоги ПСП «Нива» у повному обсязі.

5.4. Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку

Робота педагогічного колективу школи у напрямі превентивного виховання полягає передусім у формуванні в учнів високих моральних якостей, які є головним чинником вибору способів поведінки. Превентивне виховання тісно пов’язане з правовиховною роботою, зокрема, з формуванням правової культури школярів.

В грудні проводився тиждень правових знань, в межах якого для учнів школи проведено різноманітні бесіди з правової тематики, класні години, круглі столи тощо.

З метою запобігання дитячої бездоглядності, безпритульності, жебракування, бродяжництва, злочинності, попередження скоєння насильства, катування та мордування дітей було проведено:

-спільні обстеження житлово-побутових умов учнів пільгового контингенту, дітей із неблагополучних сімей та дітей девіантної поведінки;

-профілактичні бесіди.

5.5. Стан дитячого травматизму

Класні керівники вели змістовну роботу з учнями своїх класів щодо попередження всіх видів дитячого травматизму та збереження здоров’я. В класах ведуться журнали інструктажів, де класними керівниками фіксуються вступний інструктаж, первинний інструктаж та цільові інструктажі перед проведенням відповідних заходів (екскурсії, походи, прогулянки, спортивні змагання, суботники тощо). Бесіди з безпеки життєдіяльності проводилися за відповідним планом і наступною тематикою:

Правила дорожнього руху.

Правила протипожежної безпеки

Запобігання отруєнь

Правила безпеки при користуванні газом

Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами

Правила безпеки на воді

Правила безпеки користування електроприладами та поблизу джерел електроструму

Я обираю здоровий спосіб життя

Програма занять з попередження травматизму дітей у 2016/2017 н.р. виконана в усіх класах. Також класними керівниками щомісяця проводяться єдині уроки дорожнього руху, а напередодні канікул єдині уроки безпеки життєдіяльності. Нещасних випадків під час навчально-виховного процесу та у позаурочний час у 2016/2017 навчальному році не зафіксовано.

попередження всіх видів травматизму знаходиться на постійному контролі в адміністрації школи. Його розглядали на засіданні педагогічної ради , засіданні МО класних керівників, було проаналізовано роботу з попередження дитячого травматизму за результатами І семестру та навчального року. Результати узагальнені в наказах по школі . Результативність роботи педагогічного колективу щодо попередження дитячого травматизму ілюструє статистика нещасних випадків за останні три роки

Навчальний рік

Кількість нещасних випадків під час НВП

Кількість нещасних випадків в позаурочний час

2014-2015

0

0

2015-2016

0

2

2016-2017

0

0

В наступному навчальному році слід також приділяти постійну увагу роботі щодо попередження всіх видів травматизму дітей, формування у учнів навичок безпечної поведінки під час перерв та під час проведення масових заходів; посилення персонального контролю збоку адміністрації школи за роботою вчителів щодо профілактики та попередження дитячого травматизму.

6. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями

До управління школою залучаються :

рада школи ;

батьківський комітет;

керівники методичних об’єднань;

профспілковий комітет

Школа співпрацює з такими організаціями :

відділ освіти ;

спортивна школа.

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально – виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами.

Робота Ради школи будувалася у відповідності до Положення про раду загальноосвітнього навчального закладу, затвердженого наказом Міносвіти і науки України 27.03.2001 р. № 159, та плану Ради школи на 2016-2017 н. р.

Активну участь у роботі Ради школи брали батьки: Клименко Наталія Василівна, Лупенко Людмила Миколаївна.

Були реалізовані протягом 2016-2017 н. р. основні завдання ради:

формування виховного середовища;

сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів, медичного обстеження учнів;

стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння

пошуку, підтримка обдарованих дітей;

зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та школою з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

За 2016-2017 н.р. було проведено засідання ради, на яких розглянуто всі сплановані питання:

про затвердження режиму роботи школи, розкладу занять;

організація харчування;

охоплення гарячим харчуванням дітей пільгового контингенту;

погодження робочого навчального плану;

оздоровлення дітей в закладі відпочинку з денним перебуванням при школі;

Організація медичного обслуговування школярів

Ремонт школи;

Стан відвідування учнями школи та робота з попередження правопорушень;

Про залучення позабюджетних коштів та роботу із спонсорами.

 

7. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу

Робота зі зверненнями громадян організовується відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Упродовж року письмових звернень не було.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz